Tagi

, , , , , , , ,

IMG_20141205_105057Lubimy „kombinować” z przepisami. Wymyślać nowe i modyfikować te, które już wcześniej wypróbowaliśmy. Zwłaszcza Ela ma wciąż nowe „zajawki” na urozmaicenie naszego wspólnego nie tylko biegowego życia. Oto jej relacja z ostatniego eksperymentu:

Ela:
Codziennie rano zastanawiam się: w co się ubrać oraz co zjeś
ć na śniadanie? Oczywiście wciąż chodzi o to, żeby nie było nudno i jednostajnie
Kolor zielony czyli wiosenny króluje ostatnio nie tylko na moich legginsach. A może tak Wiosna na talerzu? Proszę bardzo. Będzie zdrowo, barwnie i pysznie!

Dziś na drugie śniadanie polecam sałatkę, która oprócz witamin, mikro i makroelementów ma w sobie białko oraz zdrowe tłuszcze. Wymyśliłam ją w drodze do pracy. Jest bardzo prosta w wykonaniu, a przyrządzić można ją w kilka minut.
Oto przepis:

– 1 opak. (120 g) mieszanki sałat ze szpinakiem (zawiera szpinak, endywię, cykorię i sałatę),
– 1 nieduża gruszka Konferencja,
– 1 mandarynka,
– pół grejpfruta zielonego,
– kilka pomidorków koktajlowych,

IMG_20141205_104030– pół kostki sera sojowego tofu,
– garść płatków migdałów.
Można jeszcze dodać 1/3 czerwonej cebuli oraz ząbek czosnku, wtedy sałatka będzie ostrze
jsza.
Sos: łyżeczka octu balsamicznego, łyżeczka oliwy z oliwek, 1/3 opakowania sosu do sałatek.
Gotowe. Sm
acznego!

P.S. Jeśli zamierzamy sałatkę konsumować w pracy, polecam wersję bez czosnku i cebuli. Dlaczego? A chcecie, żeby współpracownicy uciekali przed Wami gdzie pieprz rośnie?